De eerste dag - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van tirzaopreis - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van tirzaopreis - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Blijf op de hoogte en volg

16 April 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Daar zijn we dan! Het eerste verslag. Het zal een korte zijn, maar wel de eerste van vele die zullen volgen. Ik ben een uurtje geleden aangekomen op Kuala Lumpur airport en vlieg om 9 uur door naar Sydney. En wat doe je tijdens het wachten van zo'n overstap: je blog beginnen dus! Ik was eigenlijk op zoek naar een plek om naar buiten te gaan aangezien het hier zo warm is, maar ik heb nergens een uitgang kunnen vinden, en misschien ook wel gewoon niet goed genoeg gezocht, waardoor ik nu noodgedwongen bij de starbucks zit (heel erg..). Nou, m'n doel is bereikt, de blog is gestart, op naar de gate! 12 uren vliegen erop zitten, nog 8 te gaan, let's go!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Actief sinds 16 April 2015
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 3964

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: